TEST NA PIŁKARZA SEZON 3 [#7] - JACOB

  wyświetleń 419,029

Lachu

7 dni temu

🔴 KANAŁ JACOBA ► bit.ly/3t33OSI
🟣 DRUGI KANAŁ JACOBA ► bit.ly/3xCrl0c
⚽ MÓJ DRUGI KANAŁ Z FIFĄ ► bit.ly/LachuFifa

Komentarze
Jacob
Jacob 7 dni temu
*Dzięki wielkie Patryk za odcinek!*
alfabet
alfabet 2 godzin temu
@cypek_fn jak cos to ty masz na avatarze skina z fortnite cringe gosteczku
Adam Kupny
Adam Kupny 2 godzin temu
Elo jacob
Kacper Maj
Kacper Maj 3 godzin temu
Siemano Jacob
XeOniX
XeOniX Dzień temu
siema
Minatisek
Minatisek Dzień temu
siema Jacob
adisz
adisz Godzinę temu
jacob na odcinku łapki w górę=sztonksssssss
santilak
santilak Godzinę temu
Może Alvin do następnego odcinka ?
Kaktuseq FN
Kaktuseq FN Godzinę temu
ale ze kubus
Bartek to ziomal
Bartek to ziomal 3 godzin temu
Ale grubqs
Lil_Karim
Lil_Karim 7 godzin temu
Jacob ma AIM bota na strzelanie goli
TheGroutCik 2
TheGroutCik 2 8 godzin temu
lachu nagraj odcinek test na piłkarza z pawłem skórą
Sebastian 794
Sebastian 794 17 godzin temu
Jacob musi wygrać w piłkę.👍
Marek Nowakk
Marek Nowakk 17 godzin temu
myślałem o raków częstochow bo on z częstchowy to wiadomo
Miko Vip
Miko Vip 18 godzin temu
Ale jacobik ulany, nie No sztos
Gibon
Gibon 18 godzin temu
Wie ktoś czy bedzie Bedoes? ?
Jarek Kapustka
Jarek Kapustka 18 godzin temu
Nauczysz mnie grać w piłkę plz bo nie jestem za dobry mieszkam w Rakoniewice
Pan Bis
Pan Bis 18 godzin temu
WGl jacob wyglada jak tkai "typowy pilkarz"
Tomek Dębosz
Tomek Dębosz 20 godzin temu
TEGO NIKT SIE NIE SPODZIEWAŁ
Mikolaj MikiBob
Mikolaj MikiBob 20 godzin temu
Szkoda że nie zonego😢
Miki
Miki 20 godzin temu
Jak Kuba powiedział że będzie odcinek z boiska to właśnie myślałem że będzie test na piłkarza ale jeszcze nie było na kanale
TS_ MANCZIN
TS_ MANCZIN 22 godzin temu
A myślałem że jacob tylko gra w piłkę w fortnite
Kantix
Kantix 23 godzin temu
4:17 pterodaktyl
Cosmo
Cosmo 23 godzin temu
ładnie ładnie
Aid3nskyy
Aid3nskyy 23 godzin temu
ktoś pamięta jeszcze jak trenuj z krzychem robił takie rzeczy? :(
Paweł_YT
Paweł_YT 23 godzin temu
nice
Łukasz Ławrowski
Łukasz Ławrowski 23 godzin temu
Pozdrawiam Lachu i Jackob
mich321
mich321 23 godzin temu
A ja jestem fanem interu🖤💙🖤💙
Tymek Leśniak
Tymek Leśniak Dzień temu
Nie umiem grać w piłkę 😥😭😫😪
Iroh
Iroh Dzień temu
Dawaj w kolejnym dommanu xD
BL4Z3J - Fortnite
BL4Z3J - Fortnite Dzień temu
Haha, myślałem że tylko w Fortnite taki dobry jest haha #Lachu & #Jacob
Pako
Pako Dzień temu
ale że Jacob piłkarz
Tb Axor
Tb Axor Dzień temu
i ta mina na 0.01
marek czajka
marek czajka Dzień temu
cojet jacob wow
wuesik
wuesik Dzień temu
#jacobnaboisko xd
VaX Gaming
VaX Gaming Dzień temu
Jak widac jacob nie pocsi sie tylko w forcie
Kalis
Kalis Dzień temu
Jacob jakis spasiony wygląda. Wracam wogóle na kanał po chyba 2 latach ale no...
TPX_ReKkEn
TPX_ReKkEn Dzień temu
jacob Gra niezwykle dobrze:)
Jan Kasprzyk
Jan Kasprzyk Dzień temu
jacob prawa nóżka pracuje :) XD
UpioreK Yt
UpioreK Yt Dzień temu
Lachu moje dziecinstwo
GChoma
GChoma Dzień temu
@jacob + Piłka =☃️
Filipson Ulan
Filipson Ulan Dzień temu
Ja cię kiedyś oglądałem co Fifę 16 nagrywałem xdddd pozdro kochałem cię teraz też :)
Charming nowhere to hide
Charming nowhere to hide Dzień temu
Kto już 3 dni temu z odcinka Jacoba wiedział że będzie w teście na piłkarza?
XxOlafxX-_-
XxOlafxX-_- Dzień temu
4:13 Pterodaktyl
n0scoped
n0scoped Dzień temu
A ty zrób ten test
Killer MineCraft
Killer MineCraft Dzień temu
plpost.info/chat/tLW8fJ3E0pyYiJw/wideo.html
Charming nowhere to hide
Charming nowhere to hide Dzień temu
Pozdrawiam Częstochowę i okolice 😂
Kartofel YT
Kartofel YT Dzień temu
zawsze drogba]
Franek Bro
Franek Bro Dzień temu
Ale źe Jacob?!
Devi_TV
Devi_TV Dzień temu
Jacob chyba się przybyło xd
kazof
kazof Dzień temu
Kto jest za tym żeby lachu zaprosił Janusza Walczuka kilka like
Karol Marecki
Karol Marecki Dzień temu
Patrzcie jak, mało do 1M bardzo
Qiustiッ
Qiustiッ Dzień temu
Nieżeby coś ale jacob pasuje na piłkarza 🙃
Miłosz Żyliński
Miłosz Żyliński Dzień temu
Skąd się tam wziął jacob!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD
Seba12 Gaming
Seba12 Gaming Dzień temu
Jacob ja też w rks rakow Częstochowa grałem
borsuczeq
borsuczeq Dzień temu
Lachu zapros matka jacoba kolega
Krzaczkowski
Krzaczkowski Dzień temu
no to przynajmniej taki T H I C C nie będzie
lisu pl
lisu pl Dzień temu
Jacob król piłki
esasdas eassda
esasdas eassda Dzień temu
czaasami jednak artor aim
Jumperix
Jumperix Dzień temu
Ja jestem za Chelsea
MATEUSZ A
MATEUSZ A Dzień temu
Pozdrawiam Częstochowę i okolice 😂
Damian
Damian Dzień temu
Po tym jak on podbiega do piłki to już widzę, że nie ma szans na nic :p
Szymon Mielczarek
Szymon Mielczarek Dzień temu
W jakim klubie grał Jacob bo chce zrobić jego zawodnika w fifie21
Patryk Piasecki
Patryk Piasecki Dzień temu
Czekamy na Jasia ;D
Paweł Wyrwa
Paweł Wyrwa Dzień temu
2:0 dla chelsi
Maksiu
Maksiu Dzień temu
Ogień!!!!!
po prostu ktoś
po prostu ktoś Dzień temu
Jak tam kondycja jacob?
Krzysztof Homlala
Krzysztof Homlala Dzień temu
Gracz fortinte lepiej gra od gracza fify ?
Raf Wal
Raf Wal Dzień temu
Super odcinek łapa w góre
BatiHD
BatiHD Dzień temu
Ogień z kurami 🤭
Maciek
Maciek Dzień temu
Patrzcie jak mało brakuje , ROAD TO MILION⚡
C4ndy Esports hk
C4ndy Esports hk 2 dni temu
Pozdro u Jacoba z live
Pumeks 9
Pumeks 9 2 dni temu
plpost.info/chat/u8iZqKfYr5uqmIo/wideo.html
KAROL FRIZ Wiśniewski
KAROL FRIZ Wiśniewski 2 dni temu
Pelé
Szymek
Szymek 2 dni temu
4:40 tak jestem pierwszy raz ze względu na Jacoba ale jestem pewny że zostanę tu na dłużej
Pandziol
Pandziol 2 dni temu
To teraz jajkob uczy grać łacha w fortnite
Antek Kaczmarczyk
Antek Kaczmarczyk 2 dni temu
Jacob niewiem czy pamiętasz ale w jednym odcinku mówiłeś że jesteś geamerem a farel dzejdzejka siostra są wysportowani
Szymon Zych
Szymon Zych 2 dni temu
0:03 jacob a nie jek xdddddddddd
Antson
Antson 2 dni temu
Lachu wieże w cb wbijesz ten milion!
eeem emmm
eeem emmm 2 dni temu
Dawaj rafonixa
DaWIxOn
DaWIxOn 2 dni temu
Ale ze ja mam taka sama pilke co jacob
Mikołaj Pieńkowski
Mikołaj Pieńkowski 2 dni temu
JACOB SCHUDNIE XD
Zer0
Zer0 2 dni temu
Drogba nie był Zajebisty Ale był dobry jak na chelsea
Zer0
Zer0 2 dni temu
Nie jest jakiś Zajebisty Ale Jak na fortnitowca to ok
Adam Nowak
Adam Nowak 2 dni temu
Jacob kc
Pjoter Anddżej
Pjoter Anddżej 2 dni temu
dawaj parisa na kolejny odcinek
filip malina
filip malina 2 dni temu
ale ze jacob sie poci
Kokosik_YT
Kokosik_YT 2 dni temu
halo a przecież krzychu ma 175 pkt
Less go!
Less go! 2 dni temu
Less go!
sm_ silbi
sm_ silbi 2 dni temu
Ja zacząłem grać jak miałem 6 lat i skończyłem jak miałem 10 ponieważ mnie wszyscy wyzywali od nooba i mówili że jestem słaby
Młody Papito
Młody Papito 2 dni temu
Gruby się pocił
milosz michalkiewicz
milosz michalkiewicz 2 dni temu
jacob po roku wyszedł na dwór xdddd
Jezus Chrystus
Jezus Chrystus 2 dni temu
Ale że Jacob na tych pozycjach co ja ?
Michał Ćwiertnia
Michał Ćwiertnia 2 dni temu
też kibicuję chelsea ❤️
drttyu liqm
drttyu liqm 2 dni temu
Kto już 3 dni temu z odcinka Jacoba wiedział że będzie w teście na piłkarza?
BTW_MARCIN
BTW_MARCIN 2 dni temu
Ale ze gruby Pog
Ja Być Masny
Ja Być Masny 2 dni temu
Haha jace perdole co... Jacob 🧐🧐
Wojciech Arsenicz
Wojciech Arsenicz 2 dni temu
Ale że Jacob kibicuje za Chelsea tak jak ja?
drttyu liqm
drttyu liqm 2 dni temu
Kto lubi forta ja kocham Jacoba i forta
Kuba Kubalinski
Kuba Kubalinski 2 dni temu
O i się udało jest finał
EKM _ ernlord
EKM _ ernlord 2 dni temu
Ale zaje***cie gra Jacob
kaktus
kaktus 2 dni temu
Jak to jest być zajebistym graczem i piłkarzem
Jakub Lenc
Jakub Lenc 2 dni temu
Akurat Chelsea Londyn
Jakub Lenc
Jakub Lenc 2 dni temu
Dlaczego Chelsea Londyn
Bartek Lagodzinski
Bartek Lagodzinski 2 dni temu
Kto wszedł w ten film przec jacoba to daje ❤
Hubertciko
Hubertciko 2 dni temu
Kto po meczu Chelsea-Real?
Wieska Paw
Wieska Paw 2 dni temu
Lachu zaproś farela z tego co pamiętam na grywa fortnite i brawl stars
TEST NA PIŁKARZA SEZON 3 [#5] - B.R.O
14:27
Comedy Moments in Football #2
07:32
LE FOOT EN VIDÉO
wyświetleń 17M
KULT - Wiara [OFFICIAL LYRIC VIDEO]
4:09
S.P. RECORDS
wyświetleń 79K
Kizo ft. Wac Toja - NASZE LATO (prod. BeMelo)
2:31
Kizo MyToSukces
wyświetleń 2,9M
Drossel - NieważneJak  (video lyrics 2021)
4:39
DrosselOfficial
wyświetleń 42K
NIESAMOWITY 13 LETNI POLAK Z AJAXU
09:16
FIFA 20 | WOJNA DRAFTÓW [#4] - VS ALVIN
17:21
Lachu Fifa
wyświetleń 612K
Nike Football  - Winner Stays
04:13
SportsOnScreen
wyświetleń 34M
TEST NA PIŁKARZA SEZON 2 [#5] - JUSTEK
13:37
KULT - Wiara [OFFICIAL LYRIC VIDEO]
4:09
S.P. RECORDS
wyświetleń 79K
Kizo ft. Wac Toja - NASZE LATO (prod. BeMelo)
2:31
Kizo MyToSukces
wyświetleń 2,9M
Drossel - NieważneJak  (video lyrics 2021)
4:39
DrosselOfficial
wyświetleń 42K
7 KŁAMSTW SZEFÓW KSW | MMAPUNCH
8:46
MMAPUNCH
wyświetleń 121K
UFC 261: Rose Namajunas Octagon Interview | "I Did It Again!"
2:25
UFC - Ultimate Fighting Championship
wyświetleń 2,5M
KIBOLSKIE RELACJE | 01-03.05.2021
11:08
PIKNIK TV
wyświetleń 31K
Co Pudzian robi w majówkę o 05:00 rano?
1:21
Mariusz Pudzianowski
wyświetleń 40K